روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

یه خبر داغ دارم . یه خبر داغ... آره!

سلاااااااااااام به همه دوستان نازنینم. ایشالا که گرما اذیتتون نکرده باشه تا حالا و تابستون به همتون خوش بگذره. 

مرسی از محبت تک تک تون و قول میدم که در اولین فرصت بیام و جواب کامنتهای همه رو بدم. بووووووووووووووس واسه همه دوست جونااااام. 

 

اما حالا اومدم یه خبر بسیااااااااار مهم و حیاتی بدم و زود برم. تو رو خدا هول نکنین. الان میگم. خب...... من... من...من... من یه چند سال قبل تصمیم گرفتم که این دنیا رو هم تجربه کنم! 

 

امروز سالگرد تولدمه! این واقعه خوشایند  رو به همه دوستدارانم تبریک میگم و از روی همه بدخواهان شرمنده و متاسفم! ببخشین دیگه. بهرحال اومدم و رفتنم دست خودم نیست وگرنه بیشتر از این مزاحم اوقات شریفتون نمی شدم. چاره ای غیر از تحمل ندارین.  

 

 

دوستتون دارم و امیدوارم خوش و خرم باشین.

نظرات 9 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://diarenoon.ir

سلام به زیتون خانم خودمون
به به به به..پس چه روزیه امروز....تولدتون رو بهت تبریککککککککککککک میگم و امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال باشی
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

سلااااااااااااااااااام به خان داداش بیوفای کم پیدای ستاره سهیل.
کجایی بابا؟
مجلس هم که دیگه نیومدی.
خسته شدیم از بس با تیغ تیغی پشت سرت حرف زدیم

مرسی بابت تبریکت.
مسیجت که رسید همون موقع و هم فرداش تشکر کردم اما پیاما ارسال نمیشد!
خلاصه ممنون . لطف کردی. مرسی. موفق باشی

کاکتوس صورتی سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

سلااااااااااااام

خب من دیر رسیدم...الان تازه اومدم پستتون رو خوندم:دی

تولدتون مبارک انشالله هرچند سال عمر با عزت که میخواین از خدا بگیرید

من کشته مرده ی تیریها هستم

بازم تبریک میگم...انشالله همیشه شاد و سرحال باشید...مثل اون شب که من ...


بوس ماچ بوس ماچ بوس

سلام گلم. مرسی . ایشالا تو هم هرچی از خدا میخوای و به مصلحتت هست بگیری.

آآآآآآآره....مثل اون شب که تو....

کاکتوس صورتی پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

راست میگه زیتون جونم من دیگه خسته شدم از بس غیبتهام تکراری شد:دی

مغسییییییییییییی

اصلا نگفت شماها با کی بودین!
میخواد بگه اینقدر غیبت کنین تا جونتون.... !
میخواد بگه وقتی شهرمو ساختم راهتون نمیدم توش!

راستی ولی جاش اینجا خالیه.نه؟

لادن پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام
تولدتون رو تبریک میگم. امیدوارم سالهایی رو که در پیش دارید همه در کمال سلامت و شادی در کنار خانواده سپری بشن.من هم متولد تیر ماه هستم.

سلام عزیزم. مرسی بابت تبریکت و اگه تیری هستی پس تولد تو هم مبارک باشه.
ممنون که میای اینجا

سید جمال طباطبایی ازاد پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://ostadvashagerd.persianblog.ir/

با سلام و عرض ادب و تبریک بمناسبت روز تولدتان
ببخشید که دیر امدم من همیشه به وبتان سر می زنم اما دیدم پست جدید نیست پیام هم نگذاشتم ممنونم از پیام تسلیت شما امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشید کادو من هم سر جاش هست سر وقت به ادرس خواهم فرستاد قربان مهربانیتان ای خواهر گرامی یا علی بدرود تا بعد

سلام استاد.
آدرسی که شما از بنده دارین مربوط به ساختمان وکلا هستش که در اون طبقه که شماره شو دارین شش نفر از همکاران (خانم و آقا) دفتر دارن. شما هم که مشخصات منو نمی دونین. پس لطفا زحمت نکشین. چون معلوم نیست که بسته ارسالی شما رو کی تحویل بگیره. اونوقت میشه به نام زیتون و به کام همکارش!!!
شما کادو نداده هم عزیز هستین.
ممنون از لطفتون.
شما هم شاد و سلامت باشین

کاکتوس صورتی جمعه 17 تیر 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

آرررررره!!

ولی هنوزم داره شهرشو میسازه مارو هم راه نمیده تو شهرش:دی

اگه میدونستیم مارو راه نمیده شهرش راهش نمیدادیم وبلاگ بخونه

خب... بیا راهشو پیدا کنیم. در وب که همینطوری بااااازه و همه میان تو. اما من میدونم که اون واسه شهرش دربون میذاره از لج ما! موافقی دربونشو بخریم؟؟؟ من گریز قانونیشو کشف می کنم و تو یه زبان جدید واسه توافقات مون بساز

امید شنبه 18 تیر 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

کمی دیر است اما بازم جای تبریک دارد
انشاله هزار سالِ خوشبخت بر عمر عزیزتان افزون باد

کاش یه کیک هم می گذاشتید
من عاشق شیرینی جات هستم

انشاله تولد سالهای اتی

واقعا شیرینی دوست دارین؟
برعکس من که عاشق تلخی هستم!

سالهای آتی به شرط حیات خدمتتون هستم

ممنون از تبریکتون

از قدیم هم گفته اند: تیرماهی چو تیرماهی ببیند؛ واسه ی جشن تولدش دیر سرسفره برسد ... پس ببخشید !!! راستی سهم کیک ما کو؟

فکر کردی حالم خوش نیست؛ دهن کیک خوری هم ندارم؟ نخیر ... اصلاً حالا که اینطولکی شد واسه ی خودی خودتون میخوام یه آهنگ تولدت مبارک مشتی بخونم .... خاب ... آقایون دست ... خانمــُآ رقص ... ببخشید نه نه ... اینجا ایرانه ... ببخشید ... آقایون دست ... خانمها هم فقط دست ... دههه !!! یعنی چه؟ خاب همه بخونید:
تولد تولد عید شما مبارک بادت این مه نوروز آمده ام وای اگر صیاد رفته ام به دیار غربت صاحبدلان عجب صفایی ... بیا بریم شاهچراغ ...
زیتون خانم ببخشید ... انگاری دی جی بازی درآوردن به ما پیرمردا نیومده ... راستش بخواهید اومدم سورپرایزتون کنم ولی آهنگها قاتی پاتی شد ... فلهذا(بخاطر فقط خودتون از این کلمه های سقلمه بلدید؟؟) تشریف فرمایی شریفتون رو به این عالم تبریک عرض میکنم ولو یه کوچولو دیر شده باشه... بهرحال کیک سهم ما یادتون نره ... بی زحمت بذارید توی یخچال و نخواستید بدید خشکش کنند تا خدمت برسیم.
درود و دو صد بدرود ... ارادتمند همونی که میدونید

سهم کیکتون محفوظ. شما تشریف بیارین اون با من!


مرسی بابت تبریکتون و آهنگها و رقصها و دستها و طنزها و طنازیها و سورپرایزها و همممممممممه چی خلاصه!



خداییش کی از من کلمات سقلمه شنیدین؟؟؟ کو؟؟؟کجا؟؟؟

من بیشتر ارادتمند

پری دریایی سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام خانومی.خوبی گلم.شرمنده با چند روز تاخیر خواستم تولدت رو تبریک بگم.امیدوارم سالهای سال به خوبی و خوشی زندگی کنی وسایه ات بالا سر خانواده باشه.
نون و پنیر و سبری/بوست کنم بلرزی
نون و پنیر و نمک/تولدت مبارک
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلاااااااام عزیزم
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟
اون مشکله به کجا رسید بلاخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد