روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه هفت

در راستای تحریم خردادی! 

چند بیت فوق العاده از نسیم شمال

 

 

 

دست مزن! چشم. ببستم دو دست 

راه مرو! چشم. دو پایم شکست  

حرف مزن! قطع نمودم سخن 

نطق مکن! چشم. ببستم دهن  

هیچ نفهم! این سخن عنوان نکن 

خواهش نافهمی انسان نکن  

لال شوم ، کور شوم ، کر شوم 

لیک محال است که من خر شوم!

نظرات 4 + ارسال نظر

با سلام دوباره خدمت دوست عزیز تا کنون این شعر را نخوانده بودم چه زیبا بود و پر محتوا کیف کردم عالی عالی بود

خوشحالم که خوشتون اومد

کاکتوس صورتی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خودم اسمسشو دریافت کردم

بوس بوس

اس ام اسش قابلتو نداشت


ماچ ماچ

لادن سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم........

دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد.
روز گار غریبیست نازنین!


مرسی که اومدی عزیزم

مهدی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

دخیخااااااااااااااااااااااااا

آری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد