روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه چهار

(شعر ماندگار " من ، عشق را به نام تو آغاز کرده ام " اثر جناب محمدرضا عبدالملکیان رو خیلی دوست دارم. باهاش هم خاطره های خوب دارم هم خاطره های بد... 

یکی از دوستام زنگ زد. کلی حرف زدیم. بعدش نا خودآگاه این شعر از اولش تا آخرش چند بار تو ذهنم مرور شد. حالم عوض شد. دلم خواست بعضی جاهاشو اینجا بنویسم...) 

 

زیبا!  

هوای حوصله ابری است

چشمی از عشق ببخشایم

تا رود آفتاب بشوید 

دلتنگی مرا... 

 

چشم تو شعر

چشم تو شاعر است

من دزد شعرهای چشم تو هستم... 

 

 

زیبا!  

تمام حرف دلم این است:

من عشق را به نام تو آغاز کرده ام

در هر کجای عشق که هستی

آغاز کن مرا.

نظرات 5 + ارسال نظر
لادن چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

انگشتت را
هر جای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی کند!
تنهایی من٬
عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهد برد!!!
سلام
درود بر شما و آقای محمد رضا ملکیان.

سلام عزیزم.خوشحالم که مرتب اینجا می بینمت
میشه بگی خونه منو از کجا پیدا کردی؟
فامیلی صحیح شاعر " عبدالملکیان" هستش

کاکتوس صورتی چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

سلامهای مجددیه :دی

شعر جالبی بود...
گاهی اوقات یه حس و حالی میاد سراغمون که با خوندن و مرور کردن یه شعر به آدم دست میده...و برعکس...خوندن یه شعر یه حسی رو به ما القا میکنه

آپم

راستی نیومدمی زیتونارو بگیریا...یه شیشه گذاشتم کنار

علیکهای مجددیه
مرسی
پست "توضیح" رو که بخونی فلسفه "دگرگونه" رو در خواهی یافت!
آدرس که ندادی خوااااااهر.کجا بیام زیتون ببرم؟؟؟

لادن چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام
من از طریق وبلاگ آقای طباطبایی افتخار آشنایی با شما رو پیدا کردم.و از این بابت خوشحالم.البته من وبلاگم رو چند روزی میشه که حذف کردم.اما به دوستان خوبم سر می زنم.

واااااااااای چرا آخه؟ دلیل خاصی داشتی واسه حذفش؟

کاکتوس صورتی چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

از کجا فهمیدی میخواستم درمورد دگرگونه بپرسم؟ باورت میشه تو ذهنم بود بپرسم ؟ حس هفتمم که داری:دی

اینجا آدرس بدم همه میان در وبلاگم صف میکشن که

فهمیدنش سخت نبود کاکتوسی
مطمئنم که هیچکس همه پستها رو به ترتیب نمیخونه و بیاد جلو
خب یواشکی در گوشم بگو که کسی نفهمه. تازه شم اگه آدرس بدی که همه میان دم خونه تو صف وامیستن نه در وبلاگ

کاکتوس صورتی پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

بنازم به این هوش و ذکاوت...تشویق

من جدا تصمیم دارم همه رو بخونم ولی فعلا نمیتونم ...

خب دیگه بدتر...در خونه بیان دیگه زیتون نمیمونه ...میترسم درختم بکنن ببرن:دی

هروقت تونستی بخون عزیزم. عجله نداریم که.
خب پس بی خیال. من همون میرم از سوپر میخرم.عطای زیتون کاکتوسی رو هم به لقاش می بخشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد