روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

توضیح

من به بعضی شعرا ارادت خاص دارم.صدای بعضی از خواننده ها رو می پسندم. بعضی از نویسنده ها رو دوست دارم. به کارهای بعضی از کارگردانها فکر می کنم. 

 

گاهی وقتها با خوندن یه شعر یا گوش کردن به یه آهنگ  یا ورق زدن یه کتاب یا دیدن یه فیلم ، حالم عوض میشه. 

گاهی خوبم ، بد میشم.

گاهی بدم ، خوب میشم.

گاهی اون شعر یا اون آهنگ یا اون کتاب یا اون فیلم ، نمیذاره حال بدم ، بدتر بشه.

گاهی کمک می کنه حال خوبم ، خوب تر بشه.  

از این به بعد میخوام بعضی شعرها یا ترانه بعضی آهنگها یا بعضی جملات جالب بعضی کتابها یا دیالوگهای موثر بعضی فیلمها رو اینجا هم بنویسم و خواننده گل وبلاگم رو در حس اون لحظات خودم شریک کنم. 

قطعا تا جایی که بتونم و خاطرم مونده باشه آدرس یا منبع رو ذکر خواهم کرد.  

اون پستها رو با عنوان "دگرگونه" خواهم نوشت.


پ.ن: دقت کردین توی این چهار خط بالا چند بار "بعضی" و "گاهی" تکرار شده؟! شرمنده ام.


نظرات 1 + ارسال نظر
سید جمال طباطبایی ازاد دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 07:48 ق.ظ http://ostadvashagerd.

از ترانه لذت بردم و از توضیح شما ننیز همچنین امید است اینگونه اثار را بنده سعادت مطالعه انها را داشته باشم منتظرم

به امید "سر اومدن زمستون" ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد