روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

هفتم اسفند در بیست و دوم اسفند!

"وکالت"  یکی از شریفترین و خطیرترین مشاغل در دنیای امروزه. وقتی در مراسم تحلیف ، سوگند میخوری و پروانه وکالت بهت اعطا میشه ، یعنی حیثیت و آبرو و جان و مال و ناموس مردم رو به دستت می سپارن. یعنی باید اینقدر شریف و باوجدان باشی که لیاقت اعتماد موکلت رو داشته باشی.

من کاری به کار اون دسته از همکارام که ظواهر دیگه ای اونها رو فریفته و متاسفانه گاهی اسم "وکیل" و آبروی "وکالت" رو خدشه دار می کنن ندارم که اصلا اونها رو "وکیل" محسوب نمی کنم. اونها اسمشون و شغلشون چیز دیگه اس! روی سخنم با  دوستان و همکاران بسیار عزیزم هست که از راستی و درستیشون همیشه درس گرفتم و مایه مباهات من هستن و جامعه وکالت به وجود ارزشمندشون مزین و مفتخره.

دوستان من ، همکاران باشرف!

روزتون مبارک باشه.هیچ ناراحت نباشین که توی این مملکت ، اونقدر به رسمیت شناخته نشدین که روزتون در تقویم ، ثبت شده باشه! مهم اینه که ما خودمون ، هممون به هفتم اسفند و اتفاق بسیار بزرگی که در اون روز افتاد و باعث شد که به نام روز وکیل مدافع ، ثبت بشه می بالیم. به استقلالمون می بالیم. حتی به اینکه ما رو داخل خودی ها حساب نکردن و وارد تقویممون نکردن می بالیم چه بالیدنی!

همین جا از همکارانی یاد می کنم که به خاطر تلاشهای بشر دوستانه و فعالیتهای حقوق بشری خودشون و عواقب ناشی از اون فعالیتها مجبور به ترک کشور شدن. امید که هرکجای دنیا هستین پر از انرژی و شاد باشین. ضمنا یاد می کنم از همکارانی که فی الحال متاسفانه در حبس به سر می برن و میخوام بگم که قلب ما برای اونها می طپه. شجاعت اونها ، حقیقتا مایه غبطه اس.

امیدوارم سال جدید کاری رو با شورونشاط شروع کنین و پرونده های عالی و دفاعهای عالی تر در انتظارتون باشه.

برای همتون ، آرزوی سلامت جسم و سلامت روح دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد