روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

برای پدرم

سلام به تو که هستی.  

به سالگردت نزدیک میشوم تنهای تنها.  

 

نفرین به آنچه تو را از من گرفت.  

هرچه بیشتر به تو فکر می کنم کمتر به نتیجه میرسم.  

زیادی "مرد" بودی.  

زیادی بر "عقیده" ات پافشاری کردی.  

تو "جان" در مقابل "ایدئولوژی" دادی.  

امثال تو باید می ماندند.  

حیف بودی برای رفتن و آن هم ، آنهمه زود...  

میراث گرانبهایت را خفظ خواهم کرد:  

جز حق نخواهم خواست 

جز حق نخواهم گفت 

جز حق نخواهم نوشت 

 

دستهایت را همچنان بر شانه هایم نگهدار... 

 

دوستت دارم و به اسم تو می بالم.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://sheidaei.mihanblog.com

سلام به زیتون خانم گل
خوبی؟ ای ول مبارکه عالیه
سعی می کنم همیشه به وبلاگت سر بزنم
موفق باشی

سلام جاری گلم! مرسی خانمی.لطف میکنی.

نیلوفر27 دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://nilofarshadab.blogfa.com

سلام زیتون جونم
مبارک باشه عزیزم
من امروز دیدم وبلاگت رو گلم
این مطلب رو برای پدر خودت نوشتی خدابیامرزدش خیلی متاسف شدم
قربونت برم

مرسی نیلوجان.فدای تو.

سارا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.exirenab.blogfa.com

سلااااااام

تبریک میگم بابت داشتن پدری که اینقدر با افتخار ازشون یاد میکنی و خونه جدیدی که بر پا کردی
امیدوارم با ساختن اینجا لحظه های زیبا و روح نوازی رو تجربه کنی

سلام به روی ماهت ساراجونم. ممنون عزیزم.خدا عزیزان تو رو برات حفظ کنه.مرسی که اومدی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام.
جات خالیه وقتی نیستی.
زود برگرد.
ایشالا خاله با کلی سوغاتی میاد و تابستون به همتون خوش میگذره.
هیچ حرفی و نصیحتی برات ندارم چون خودم خیلی بیشتر بهش احتیاج دارم.
مواظب خودت باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد